Hoe pas je de kopregel aan op LinkedIn ?

Je professionele titel is het belangrijkste aspect van je LinkedIn-profiel. Deze titel zien bezoekers overal op LinkedIn waar jouw naam staat. Als iemand zoekt of als je een bijdrage levert aan een discussie. Zorg ervoor dat je daarin woorden gebruikt die andere mensen gebruiken om iemand met jouw expertise te vinden alsook woorden die hen uitnodigen om verder te klikken. 

De professionele titel schrijf je voor anderen die jou moeten vinden en met jou zaken willen gaan doen. Dus vermijd termen als ‘owner’, ‘DGA’ en ‘eigenaar’ en gebruik termen die laten zien wat jij te bieden hebt en waar jij goed in bent. Gebruik daarbij geen jargon. Dat kun je kwijt bij ‘specialismen’.

Dus in mijn geval in plaats van: ‘Owner at Bright Mind Media’bijvoorbeeld: ‘Ervaren marketeer die ondersteunt en begeleidt bij effectieve inzet van Social Media’.

Maximaal 120 karakters.

http://www.LinkedIn.com/profiel/edit-basic-info

In deze video zie je hoe je de kopregel aanpast op LinkedIn.
Handig met duidelijke instructies.

 

Bekijk ook de andere video’s met handige tips voor het gebruik van LinkedIn.

Wil je meer weten over LinkedIn?

  • Wil jij meer halen uit Linkedin?
  • Meer weten dan de knoppen?
  • Nu eens aan een goede strategie werken die vruchten af werpt?

Kom dan naar de LinkedIn workshop.

Meer info…

 
Pas je headline aan op LinkedIn
Waardeer dit bericht
Volg me

Henk-Jan Geel

Master Mind at Bright Mind Media
Ik ben LinkedIn trainer en social marketeer. Ondernemers help ik social media effectief in te zetten. Ook succesvoller worden met social marketing? Neem dan contact met mij op of volg me via Twitter of op LinkedIn.
Volg me